CoronaCheck-app

De sportvereniging Friesland gaat vanaf 1 augustus 2021 gebruik maken van de CoronaCheck-App.

Corona-Check-App:

Ben je inmiddels volledig gevaccineerd of heb je je negatief laten testen en staat dit geregistreerd in je Corona Check app of heb je een bewijs op papier? Dan hoef je vanaf 1 augustus géén gezondheidsverklaring meer in te vullen via de website. SV Friesland kan vanaf dat moment de QR code in de app scannen. Ook het gele boekje is geldig indien er geen gebruik wordt gemaakt van de app, maar wel volledig bent gevaccineerd.

Kijk voor meer informatie op: https://coronacheck.nl/nl/

Geen Corona-Check-App?

Maak je geen gebruik van de Corona-Check-App? Dan dien je de gezondheidscheck in te vullen op onze website en neem de verklaring uitgeprint mee naar het evenement. Deze informatie over de gezondheidsverklaring ontvang je tussen de 48 en 24 uur voor aanvang van het evenement.

Voor vragen kun je contact opnemen via het contactformulier of productie@svfriesland.nl