Bedankt!

Beste mensen,

Zo, “The day after de day before” en wat hebben we genoten met elkaar.
Het was een geweldige mooie sportdag en  kunnen we op een geslaagd sportevenement terug zien. Voor mij als voorzitter van SV Friesland en de ROC Friese Poort Triathlon dan ook een fijne klus om dit te mogen schrijven.
Deze ROC Friese Poort Triathlon was wederom een groot succes en voor herhaling vatbaar.
Als bestuur hebben we dan ook de intentie uitgesproken om volgend jaar de 7e Triatlon te organiseren.

We hebben  veel enthousiaste sporters gezien vanuit het hele land, van heel jong tot mensen met erg veel ervaring, vele vrijwilligers en tevreden bestuurders.

Maar zonder jullie als: vrijwilligers, politie, duikvereniging Miramar, reddingsbrigade, juryleden N.T.B,  E.H.B.O., buren van de dag, de gemeente Leeuwarderadeel, vele  sponsoren was het onmogelijk geweest.
Ik zal waarschijnlijk iemand of iets  vergeten, maar sorry dan daarvoor.

Beste mensen, ik wens jullie nog vele mooie en fijne herinneringen van dit evenement en hoop dat we met elkaar volgend jaar weer met elkaar kunnen zeggen:

“We staan ervoor en gaan ertegen aan”

Dus:  “TOT ZIENS IN STIENS”

Groet Cor Zeemans