Extra startkaarten leden SV Friesland SneekermeerRun

Beste leden van SV Friesland,

De SneekermeerRun van 17 oktober was binnen 24 uur volledig uitverkocht, daardoor hebben veel leden zich niet kunnen inschrijven voor deze nieuwe run. Omdat de Fytrisloop op 10 oktober is komen te vervallen dit jaar, is de SneekermeerRun opgenomen in de clubcompetitie van SV Friesland!

Om de leden alsnog een kans te bieden hebben wij plaats gemaakt voor een aantal extra startkaarten. Dit hebben wij beperkt tot een maximum van 50 in verband met de limiet die is bereikt.

De inschrijving voor de leden van SV Friesland zal open gaan op 4 september om 19:00 uur via www.SneekermeerRun.nl (inschrijven). Ook nu is het vol=vol!

We hopen hierbij de leden een eerlijke kans te bieden en zien jullie graag aan de start bij de SneekermeerRun!

Christiaan Valk

Organisatie SneekermeerRun

www.SneekermeerRun.nl

Bericht voor niet-leden: Je kunt niet meer inschrijven! Schrijf je wel in? De inschrijving zal worden geannuleerd en er zal GÉÉN restitutie plaatsvinden van het inschrijfgeld!