Informatie virtuele NL-RUN 2021

Sportvereniging Friesland komt na succesvolle eerste editie van de virtuele nieuwjaarsrun nu met tweede virtueel evenement.

Na de eerste virtuele nieuwjaarsrun waar al meer dan 100 deelnemers hebben meegelopen gaan we door en komt er een tweede virtueel evenement.

In de periode van 20 januari tot en met 20 februari 2021 heb je de mogelijkheid deel te nemen aan deze virtuele NL-RUN door je in te schrijven via www.svfriesland.nl.

Afstanden en inschrijfgelden: (inclusief medaille € 1,50 euro en administratiekosten € 0,60 euro)

Onderdeel   Inschrijfgeld (geen lid) Inschrijfgeld (lid SVF)
1 Kilometer Hardlopen of wandelen € 5,50 euro € 5,00 euro
2 Kilometer Hardlopen of wandelen € 5,50 euro € 5,00 euro
5 Kilometer Hardlopen of wandelen € 7,50 euro € 7,00 euro
7.5 Kilometer Hardlopen of wandelen € 7,50 euro € 7,00 euro
10 Kilometer Hardlopen of wandelen € 7,50 euro € 7,00 euro
15 Kilometer Hardlopen of wandelen € 7,50 euro € 7,00 euro
21.1 Kilometer Hardlopen of wandelen € 7,50 euro € 7,00 euro

——————————————–

Uitleg per stap:

1) Inschrijven

Vanaf 15 januari 12:00 uur kun je je inschrijven via deze pagina. Vul alle gegevens zo duidelijk mogelijk in zodat wij je inschrijving zo snel mogelijk kunnen verwerken.

Na de inschrijving ontvang je een bevestiging met daarin je startnummer en een link naar onze downloadpagina om het standaard startnummer te downloaden in JPEG of PDF formaat.

2) Loop je eigen route

Omdat het momenteel niet is toegestaan om evenementen te gaan organiseren mogen wij ook geen route uitzetten. We raden je daarom aan om via Google MapsAfstandmeten of uit je eigen loop historie een route uit te zoeken. Je komt soms toch nog op de mooiste routes terecht waar je nog nooit bent geweest! Vergeet niet de route op te nemen met een smart watch of je mobiele telefoon! Dit heb je later weer nodig.

3) Upload je tijd en route

Na het volbrengen van je eigen uitgekozen route is het zover dat je je tijd mag gaan uploaden. Maak een printscreen van je beeldscherm of kopieer de link naar je gelopen route. Ga naar deze pagina om je uitslagen in te sturen en upload je tijd.

4) Uitslagenlijst

Iedere zaterdag om 20:00 uur zal de uitslagenlijst worden bijgewerkt met de laatste uitslagen die zijn ingestuurd. Deze kun je hier terugvinden.

5) Herinnering

Heb je tijdens de inschrijving gekozen voor een unieke medaille? Dan zal deze in de periode van 20 tot en met 28 februari 2021 per post worden toegestuurd.

6) Nog een afstand lopen?

Het is toegestaan meerdere afstanden te gaan lopen, je kunt je voor iedere afstand maximaal 1 keer inschrijven.