Informatie virtuele 11-stedenrun 2021

Sportvereniging Friesland komt met virtuele 11-stedenRun van 15 februari tot en met 31 augustus 2021

Helaas kunnen wij vanwege de aangescherpte corona maatregelen als sportvereniging Friesland op dit moment geen ‘echte’ evenementen organiseren. Als sportvereniging Friesland organiseren we jaarlijks meer dan 50 loopevenementen in de 3 noordelijke provincies. Er stonden dan ook in de afgelopen en komende periode veel in de agenda zoals de Halve marathon van Tzum (Tzum), de Be Quickloop (Dokkum), Oerpolderloop (It Heidenskip), de Marderhoekloop en zo kunnen we nog wel even doorgaan..

Omdat onze handen blijven jeuken om weer los te kunnen hebben we gekeken naar wat er wel mogelijk is in deze gekke tijd. Vanaf 1 januari hebben we al 2 virtuele runs opgezet waarbij men in de eigen omgeving een route kan gaan lopen, de tijd door kan geven en per post een mooie medaille krijgt toegestuurd. Hier was veel belangstelling voor en hebben daardoor een leuk idee opgedaan om eens iets anders dan anders te gaan organiseren (virtueel

Van 15 februari tot en met 31 augustus 2021 organiseren we de ‘virtuele 11-stedenRun’ in Leeuwarden  – Sneek  – IJlst  – Sloten  – Stavoren  – Hindeloopen  – Workum  – Bolsward  – Harlingen  – Franeker  – Dokkum.

Handleiding

• Je schrijft je online in via svfriesland.nl (virtuele run > 11-stedenrun > inschrijven). Bij de inschrijving kun je kiezen in welke stad en welke afstand je gaat lopen.
  • In de mailbevestiging ontvang je voor de opgegeven stad een leuke foto opdracht en een mogelijke route die je kunt gaan lopen. Het is natuurlijk ook goed als je een eigen route gaat lopen die langs te foto opdracht komt. Ook is het natuurlijk wel handig als je een mobiele telefoon of een compacte camera meeneemt onderweg.
  • Zodra je in een stad hebt gelopen en de foto opdracht hebt volbracht, ga je naar svfriesland.nl (virtuele run > 11-stedenrun > tijd en foto insturen). Iedere zaterdagavond wordt de uitslagenlijst online bijgewerkt en kun je zien wie er heeft meegedaan in de afgelopen week. Vergeet niet je route op te nemen en een printscreen hiervan te maken.
  • Wil je een medaille? Tijdens de inschrijving kun je dit aangeven. Kosten per medaille zijn € 4,00 euro. Zie ook het kostenschema onderaan deze pagina. In de periode van medio de maand mei worden alle medailles per post toegestuurd van de deelnemers 15 februari tot en met 15 april 2021. De overige medailles worden in de week van 6 september toegestuurd. Voor iedere stad is een unieke medaille ontworpen, hierdoor krijg je niet voor elke stad dezelfde medaille!
  • Op 1 september wordt de winnaar bekend gemaakt met de meest unieke foto en is er een prijs voor een deelnemer die in alle steden heeft gelopen op een mooiste eigen bedachte route.
  • Uitslagen kunnen tot en met 1 september 2021 worden doorgegeven.
  • De online inschrijving sluit op 2 augustus 2021

Je kunt je voor iedere stad maximaal 1 keer inschrijven, nadat je de afstand hebt volbracht met de daarbij horende opdracht upload je online je tijd en de foto die bij de opdracht hoort.

Kosten schema

Deelname Onderdeel Starttarief Extra per stad Inschrijfgeld totaal
1e keer (1 stad) Hardlopen of wandelen € 3,50 € 2,00  € 5,50
2e keer (2 steden) Hardlopen of wandelen € 1,50 € 1,00 € 2,50
3e keer (3 steden) Hardlopen of wandelen € 1,50 € 1,00 € 2,50
4e keer (4 steden) Hardlopen of wandelen € 1,50 € 1,00 € 2,50
5e keer (5 steden) Hardlopen of wandelen € 1,50 € 1,00 € 2,50
6e keer (6 steden) Hardlopen of wandelen € 1,50 € 1,00 € 2,50
7e keer (7 steden) Hardlopen of wandelen € 1,50 € 1,00 € 2,50
8e keer (8 steden) Hardlopen of wandelen € 1,50 € 1,00 € 2,50
9e keer (9 steden) Hardlopen of wandelen € 1,50 € 1,00 € 2,50
10e keer (10 steden) Hardlopen of wandelen € 1,50 € 1,00 € 2,50
11e keer (11 steden) Hardlopen of wandelen € 1,50 € 1,00 € 2,50
  • Starttarief is het gebruik van het online inschrijfsysteem.
  • Inschrijftarieven exclusief € 0,50 euro administratie en transactiekosten.
  • Kosten per stad is het uitzetten van de routes, uitslagen verwerking etc.
  • Per stad is géén medaille inbegrepen, je kunt tijdens de inschrijving zelf een keuze maken welke medaille je wilt ontvangen. (voor iedere stad 1 of 1 speciale met alle 11 steden op 1 medaille €4,00)

Inschrijven voor het evenement is al mogelijk voor €6,00 euro vanaf 10 februari om 20:00 uur via www.svfriesland.nl (virtuele run > 11-stedenrun > inschrijven)