Kleine Wielenloop 2 april 2022

Sportvereniging Friesland organiseert de ‘ Kleine Wielenloop ’

Op zaterdag 2 april 2022 is er een hardloopevenement in de mooie omgeving van Leeuwarden in Friesland met afstanden over 1 – 5 – 10 en 16 kilometer.

Voor-inschrijving | Inschrijven voor de verschillende afstanden kan online via https://svfriesland.nl/inschrijven/ voor niet-leden van de vereniging € 6,00 euro en voor leden €5,00 euro, het startnummer en de spelden liggen dan voor u klaar op vertoon van het inschrijfbewijs wat via de mail is toegestuurd.

Na-inschrijving | De na-inschrijving is bij de aanhangwagen van SV Friesland vanaf 09:30 uur. Bij de na-inschrijving betaal je €1,- extra.

Bij de start/ finish staan marathonklokken waarvan je de gelopen tijd kunt aflezen en staat de SV Friesland verzorgingswagen bij de finish met bouillon, vruchtendrank en water. Voor de lopers die geïnteresseerd zijn in een medaille zijn deze na afloop te koop. De start van alle afstanden is vanaf 11:00 uur.

Parkeren kan op de parkeerterreinen in de Groene Ster, volg hierbij de aanwijzingen op van de verkeersregelaars en borden P. Waardevolle spullen kun je afgeven bij de inschrijving voorzien van een sticker met daarop je startnummer. Op vertoon van je startnummer kun je na afloop de waardevolle spullen weer afhalen.

Start en finishlocatie: Kiosk De Groene Ster / Oer de Bril 5 / 8926KX / Leeuwarden / Friesland