Sportvereniging Friesland Lees nieuwsbrief online
Berenloop Terschelling Marathon - zondag 6 november 2022

Beste sportvriend(in),

Ook al was het even rustig qua berichtgeving, dat betekent niet dat we op Terschelling stil hebben gezeten. Integendeel, want de afgelopen weken zijn er diverse knopen doorgehakt en allerlei acties in gang gezet.

Het belangrijkste nieuws is dat op vrijdag 6 mei a.s. om 20.00 uur de inschrijving opent van de 25e Berenloop. Dat betekent dat je vanaf dat moment kunt inschrijven voor alle afstanden: de 5 en 10 kilometer van Kleintje Berenloop en de Jeugdloop op zaterdag 5 november, en de hele en halve marathon van de Berenloop op zondag 6 november.

En nog meer nieuws: dit jaar worden - op veler verzoek - de starts van de hele en de halve marathon omgedraaid. Dat betekent dat de hele marathon om 12.00 uur van start gaat en de halve marathon om 13.30 uur. Op die manier krijgen alle finishers op de hele marathon de aandacht die ze verdienen, en kan bovendien de finish een half uurtje eerder sluiten (en dat is wel zo prettig voor onze vrijwilligers).

Dus zet vrijdag 6 mei in je agenda en schrijf je in! Wij gaan er als organisatie de komende maanden alles aan doen om er een geweldige jubileumeditie van te maken!

Met sportieve groet,

Organisatie Berenloop Marathon